recieved mugrugs I had make / mine mug rugs er vel modtaget

wow Christa like my mug rugs, I have make for her in the mug rug swap.🙂

I´m so happy for she´s like them both and think they are to pretty to use.

Excactly the same thought I had with mine 2 from Dawn.

I use the them a miniature wallhangings in my sewing room and think I maybe can collect them?

Have also join another mug rug swap by the seasonsBOM by Sandi – it would be so fun to make another great mug rug🙂

Hugs from Helle

De lyserøde krusbrikker som jeg har sendt til min hemmelige ven i USA, er nu blevet modtaget og Christa er vild med dem og syntes det er synd ata bruge dem, for så bliver de jo snavset. Sjovt hun har det ligesådan, for mine 2 meget flotte mug rugs jeg har fået, har jeg hængt op på væggen i mit syværksted og kunne jo passende samle på dem..og have en international væg med mug rugs🙂

Og har netop tilmeldt mig endnu en mug rug swap – via seasonsBOM som jeg er med i (yahoo gruppe) Der skal man dog kun sy en mugrug og ikke to.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til recieved mugrugs I had make / mine mug rugs er vel modtaget

  1. Inge siger:

    Jeg er så ked af du skriver det engelske først, du er vel stadig dansk, så kunne det engelske komme sidst, undskyld jeg har længe villet have det ud. knus fra mig.😆

  2. patchworkstuen siger:

    Hej søde
    Hvis du havde bemærket det, så er det altså kun i relation til den nævnte internationale swap – at jeg har valgt her at skrive engelsk først….ser du…dem overthere er nemlig slet ikke så dygtige til at bruge google translator og derfor kan de ikke finde ud af at læse hvad jeg skriver…
    Hvis du bemærker alle mine andre indlæg, så er de alle kun på dansk..og sådan bliver det også fremover🙂
    Knus, Helle

    • Inge siger:

      Nå jha nu du siger det kan jeg da godt se det, tænkte ikke lige i de baner, og det er nu ikke fordi jeg ikke kan læse det engelske, menh er da nemmere på dansk, min søde, det var bare derfor jeg skrev det, og så er de smadder søde dinbe brikker……🙂

  3. Jørli siger:

    Rigtig god ide med alt det bytteri, dine mug rugs er pæne.

  4. Jette siger:

    Dine Mug Rugs er supersøde

    Sjovt du nævner det med at dem overthere ikke er så gode til at bruge Google translater – de er bare så forvendte med at så mange kan engelsk ;o)

    • patchworkstuen siger:

      Lige præcis…. er en blog på et andet sprog kunne det ikke falde dem ind at bruge en oversætter…..hvor svært kan det være?

      Nå, men som Inge skriver..så er jeg dansk, men vælger altså at skrive lidt engelsk af og til, hvis indlægget har relevans for dem over there :-)))

      Knus, Helle
      der siger tak for roserne *s*

Skriv et svar

