Dækkeservietter på bestilling + gaver

Så fik jeg 4 dækkeservietter færdig som er en bestilling fra min veninde, Gerda. Jeg har sidste år lavet 6 magen til og hendes venner og bekendte blev så begejstret for dem, at nogle af dem også gerne ville have de søde dækkeservietter med dyremotiver på.

Gerda har bestilt dem som en fødselsdagsgave og jeg var heldig at have stort set alle stoffer undtagen bagsidestoffet, som jeg brugte noget der lignte kork sidst…fandt nu en pæn erstatning som også blev til lukkekant, for det flotte skovmotivstof har jeg kun ganske lidt af tilbage.

Gerda og hendes nabo, Diana, havde fødselsdag her i januar og jeg plejer altid at lave en lille ting til dem. Sidste år fik de grydelapper af mig – i år bliver det en krusbrik til hver🙂

Herunder ses en miniudgave af Gerda´s dækkeservietter og den i lyserød er til Diana.
Bagsiderne ses også. Håber de bliver glade for dem. 

Ja, jeg skal overrække dækkeservietter og krusbrikker her i eftermiddag, og så skal jeg lave en show and tell, de har nemlig ikke set mit flotte juletræstæppe og den kaleidoskop jeg er ved at sy. Og så skal de se vores feriebilleder, fra dengang min mand og jeg var på Sardinien. Jeg har hele tiden haft glemt at tage min bærbar med, så den må jeg altså huske i dag.

Knus herfra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Dækkeservietter på bestilling + gaver

  1. Birgits Puslerier siger:

    De er skønne de servietter :o)

  2. Jørlis Syslerier siger:

    De er rigtig fine dine brikker

  3. patchworkgruppen siger:

    Hvor er de fine! Mon ikke modtagerne bliver glade for dem?🙂

Skriv et svar

