Færdig kaleidoskop og ommøblering af stuen

Endelig blev jeg færdig med min Kaffe Fassett kaleidoskop og er rigtig tilfreds med den. Den ser super flot ud på væggen i stuen og på samme plads kan vores juletræstæppe også få lov til at hænge i vinterhalvåret, når der ikke lige står et juletræ på det.

Vores plan er jo at der skal udskiftes tæpper jævnligt på væggen, så vi ikke glor på det samme hele tiden🙂 Men så mange tæpper har jeg dog ikke endnu..men det kommer😉

Og så fik vi flyttet om…det trængte der virkelig til, for vi sad før med ryggen til udsigten ud til vores dejlige have og med den nye placering nu har vi bare nogle super gode pladser.

Det tog selvfølgelig sin tid at flytte reolerne med alle bøgerne over på den anden væg. Men det var det værd!

Nu venter vi bare på forårets varme,  så vi kan rykke ud på første parket, vores dejlige terrasse.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

12 svar til Færdig kaleidoskop og ommøblering af stuen

  1. Kirsten Bøttcher siger:

    Vauu, det ser rigtig god ud. Det er rart når noget er færdig🙂 jeg kæmper med en lille dug, som jeg ikke kan få til at passe😦 den er syet over pap. Nå, jeg skal nu nok få det til at passe på een eller anden måde.
    Nyd solen🙂 i morgen kommer vinteren tilbage
    Knus Kirsten

  2. patchworkgruppen siger:

    Det ser rigtig godt ud, Helle! Tæppet er jo superflot og pynter helt fantastisk med de skønne farver!

  3. Jørli siger:

    Super flot tæppe.

  4. Birgit's Puslerier siger:

    Det er utrolig flot dit kalejdoskop tæppe

  5. Inge kludenyt siger:

    Super flot, og det ser hyggeligt ud, jeres ommøblering. 😆

  6. Jette siger:

    Hvor er det bare smukt dit kaleidoskoptæppe – skønne farver
    Savner dig på 24.dk

    Knus Jette

    • Pia Merete Hansen siger:

      Hej Helle

      Hvor har du lavet mange fine ting, og hvor er dit nye kalejdoskoptæppe smukt. Det vil jeg også prøve at lave en gang.

      Jeg savner dig på 24.dk, du er bare så sød og hjælpsom.

    • Pia Merete Hansen siger:

      Hej Helle

      Hvor har du lavet mange fine ting, og hvor er dit nye kalejdoskoptæppe smukt. Det vil jeg også prøve at lave en gang.

      Jeg savner dig på 24.dk, du er bare så sød og hjælpsom. Håber at støde på dig engang IRL.

      Mange hilsner
      Pia (Piapatch)

  7. jes clemstrup siger:

    Kære Helle

    Som altid er det eye candy for my eyes når du viser dine nye creationer frem på denne
    blog . Super ide med nye “udstillinger” om jeg så må sige . Og jeres nye stue har jo nu de gode rammer og større rumlighed qua jeres ommøblering og dekorering .
    Al magt til fantasien
    jes

  8. Esther siger:

    Hvor er din kalejdoskop superflot, smart at lave den sekskantet, den ville også gøre sig på et bord.
    Hilsen Esther

  9. Anette siger:

    Hej Helle

    Aii den er bare flot. Jeg er helt vildt misundelig på dig😉

  10. Pingback: Der er gået helt sekskant i den…. | Patchworkstuen

Skriv et svar

