Marathon syning med Anette i 2 dage

Torsdag og fredag kommer Anette og syer sammen med mig – det bliver rigtigt hyggeligt. Vi har ikke syet sammen før så vi skal da nok få noget at snakke om.

Vi skal se lidt på lynlåse i tasker og hvordan man maskinquilter så resultatet bliver pænt.
Og så skal jeg i hvertfald også se om jeg kan få syet alle blokke færdige til det orientalske tæppe, som jeg begyndte på ved Quiltegavlen.

Så har været oppe og gøre syværkstedet farbart og være plads til at vi kan sidde 2 sammen og sy. Rart man får besøg af og til, så der kan blive støvet af engang imellem hehe😉

Tirsdag aften var jeg til fødselsdag hos een af sypigerne der kan fejre 70 år her på lørdag. Hun er med i Trådtrisserne, en patchworkklub under dansk patchworkforening, i Odense.
De har jo designet årets træfblok 2011, selvfølgelig med trådtrisser og et eksempel på en færdig blok kan du se her:

Hvis man deltager med en blok eller flere, har man en chance for at vinde blokke til et helt tæppe, man selv skal færdigmontere. Jeg vil nok sy nogle blokke til træffet, men hvis jeg vinder til et tæppe, får projekt Puttetæpper dem🙂

Knus og jeg vender tilbage med nyt når symarathonen er ovre.

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Marathon syning med Anette i 2 dage

  1. Lone Morsing siger:

    Hej Helle
    Jeg vil bare ønske jer god fornøgelse, det lyder til at kunne blive hyggeligt
    Mvh Lone

  2. Jane Olsen siger:

    Rigtig go’ fornøjelse – det bliver helt sikkert super hyggeligt. Jeg selv har en feriedag i dag og er på vej på kursus – noget med Pandoras Box og sekskanter, det skal også nok blive en god dag.

  3. Annelise siger:

    Rigtig god fornøjelse – og hils Anette!

Skriv et svar

