Helt færdigt orientalsk tæppe

Så blev det sidste sting syet – og er super tilfreds med tæppet. Glæder mig så meget til at aflevere det til vores venner på søndag🙂

Tæppet måler 145 x 200 cm og er maskinsyet og maskinquiltet på egen symaskine.

I morgen går jeg i gang med at få et puttetæppe færdigt til Kildemose – der skal lige borter på og så skal det og et andet tæppe quiltes. Så regner med at torsdag og fredag går med at quilte de 2 tæpper og forhåbentlig har jeg 2 mere færdige inden udgangen af ugen….begge tæpper er ikke så store, puttetæppet i den sædvanlige puttetæppestr. ca. 130 x 170 og det andet er mit kalender BOM fra 2009 som er et vægtæppe..kan ikke lige pt huske dets mål.

Knus fra mig der drøner til sycafé i aften og viser det flotte orientalske tæppe frem.

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Helt færdigt orientalsk tæppe

  1. Jette Dansøn siger:

    Hej Helle.
    Det er bare så smukt det tæppe, jeg kan godt forstå, du glæder til at give det til vennerne. Heldige asener.
    Kh.
    Jette

  2. Rosa siger:

    Det ser dejligt ud, Helle🙂

  3. Lone Morsing siger:

    Hvor er det flot. Dejlige farver Mvh Lone

  4. Esther siger:

    Flot tæppe og en rigtig flot quilting på symaskine, heldige venner.
    Hilsen Esther

  5. Annelise siger:

    Hvor er det blevet flot, Helle! Heldig modtager!

  6. Pingback: Endnu en stjernevrimmel blok og travlhed i værkstedet | Patchworkstuen

Skriv et svar

