en amerikansk film om patchwork

Denne film gad jeg godt se….mon den får premiere i Danmark eller måske kan man købe den på video?

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til en amerikansk film om patchwork

  1. patchworkstuen siger:

    Jeg ser lige at det faktisk er en gammel film…..fra 1995….så må den da være til at opdrive endnu. Men prøv at se på you tube´s andre film forslag til filmen…der ligger faktisk vistnok hele filmen til at se, hvis man kan klare sig uden de danske undertekster!
    Det kan jeg nu ikke……😉

  2. Jane Olsen siger:

    Hej Helle!
    Ja, det er vist en rigtig sød film.
    – har søgt lidt på nettet, og det ser ikke ud som den kan fås mere – altså med danske undertekster.
    Jeg leder lidt videre og skal nok lade dig vide, hvis jeg finder den.
    Fortsat god påske
    Masser af solskinshilsner
    Jane

Skriv et svar

