Maria´s tæppe er næsten færdigt

 I får kun en smule af tæppet af se, for Maria er også på nettet🙂

Nu mangler jeg kun at sy lukkekanten på i hånden på vrangsiden og ellers fik jeg quiltet tæppet på blot 1 dag🙂 Noget træt i armene er jeg, men det skulle bare overståes inden weekenden, for i morgen skal jeg og min mand i Parken og se Roger Waters opføre “The Wall” og I kan tro vi glæder os.

Så søndagen går på at sove ud og hvile og tirsdag eftermiddag skal tæppet afleveres til vores søde og dejlige nabo Maria der fylder 30 år🙂 Hendes kæreste har set tæppet i dag og godkendt det.

Tæppet er eget design og måske kommer der en lille syansvisning til det, hvis man selv skulle få lyst til at sy et med samme mønster. Men…tæppet får I altså først at se på tirsdag!

Ellers vil jeg sige et stort tak til alle jer der har skrevet og kommenteret på mit indlæg forleden dag med bryd et tabu….det varmede stort og bredt i mit hjerte over at have så søde, kærlige og forstående venner. Jeg blev så rørt at jeg måtte knibe op til flere glædestårer🙂 Så stort tak til alle jer. I bor for evigt i mit hjerte.

Rigtig god weekend

Mange knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

