Marias 30 års slumretæppe

Så oprindte dagen omsider hvor Maria skulle have sit slumretæppe som jeg har syet til hende. Tæppet måler ca 130 x 180 og er syet udelukkende af MODA stoffer.

Der er brugt 2 candy bar charms a´40 stks. ( 2 1/2″ x 5″) fra henh. “Bliss” og “Fandango”
Og en charmpack 5″ x 5″ fra kollektionen “Boutique”
Turkis baggrundsstof fra kollektionen “Happy”
Og inderbort og lukkekant fra “Bliss”

Tæppet er helt eget design!

Bagsiden er fleece fra IKEA.

Der kommer flere billeder…….i løbet af dagen….🙂

Maria blev så glad for sit tæppe og er vild med både farverne og stofferne.

Men nu låner jeg lige tæppet i dag – for det skal vises frem til sycafeen i aften🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

9 svar til Marias 30 års slumretæppe

  1. Åh, hvor er det flot, Helle!
    Jeg er jo vild med de moderne quilts, og jeg er imponeret over dine evner som designer. Sikke en fantastisk fødselsdagsgave.
    Knus, Annelise

  2. Birgit's Puslerier siger:

    Hej Helle
    Hvor er det skønt, og så skal du endda give det væk :o)

    • patchworkstuen siger:

      Tak Birgit – ja, jeg nænnede det næsten heller ikke🙂 Men Maria er hele tæppet værd🙂 Må bare sy et andet Moda tæppe til mig – har heldigvis en lækker moda jellyroll der ligger og venter på mig🙂
      Knus, Helle

  3. Bente siger:

    bare det var mig, der skulle have dette tæppe det er bare flot

  4. Maria siger:

    Det er så viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt flot. Glæder mig til at kunne nyde det. Endnu engang MANGE tak.

  5. Jette Dansøn siger:

    Hvor er det en skøn gave. Jeg kan godt forstå, at hun blev glad for det. Det er helt vidunderlige farver.
    Kh.
    Jette

  6. Victoria siger:

    Love your website/blog, and your quilting is beautiful! But I’m very frustrated because I can’t find an engine to translate it! Can you help? Thank you!

  7. Flott teppe! Maria er ei heldig dame!

Skriv et svar

