Nyt mønster – Kinahuse/trådtrisser – det øjet ser

Omsider fik jeg mit nye mønster færdig..var ved at være bange for at den også blev en UFO ;-))) Man har jo så mange ideer – men efter at have taget mig gevaldigt i nakken fik jeg syet dem færdigt.

Må jeg præsentere: Kinahuse eller trådtrisserne -det øjet ser! Stor og lille dækkeserviet:

Modellerne er syet over pap og også håndquiltet.

Den store serviet måler 31 x 41 cm og den lille som er fin til kaffebordet måler 21 x 31 cm.

Jeg har brugt nogen dejlige stoffer der matcher hinanden fint og kombineret det med en sandfarvet hør/bomuld til bagsiden.

Der vil ingen længe komme et mønster på modellen – som vil være gratis i en begrænset periode – så følg med på bloggen🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mine mønstre, Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Nyt mønster – Kinahuse/trådtrisser – det øjet ser

  1. Inge kludenyt siger:

    Ja det er godt nok nogle skønne farver du har valgt, og en fin måde at sy dem på..

  2. Birgit's Puslerier siger:

    Utrolig søde :o)

  3. Hvor er de søde, Helle – og sikke nogle dejlige stoffer, du har brugt!

  4. Esther siger:

    Supersøde Helle i dejlige farver.
    Knus Esther

Skriv et svar

