Rund japansk inspireret taske

Jeg har netop fået denne sommerlige taske færdig – det er et mønster fra KludeMarie, som Kirsten har designet den og den findes både i lille og stor model. Min er her den store model – har tidligere syet den i lille – se den blå taske.

Tasken er stor – virkelig stor og kan rumme et A4 ringbind og en bærbar🙂

Stofferne er fra vores bryllupsrejse, indkøbt på Bornholm🙂

Her ses nogle detaljer fra tasken og den indvendige del af den:

 

 

 

Og så har jeg selv lavet en mobiltlf lomme i karmen indvendigt:

Det var skønt at få tasken færdigt….så kunne det være jeg skulel tage mig sammen og få quiltet mine 5 tæpper færdige der ligger og venter🙂

God pinse med knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Rund japansk inspireret taske

  1. Birgit's Puslerier siger:

    Den er rigtig sød, og meget fint syet. Også god pinse til dig.

  2. Hej Helle
    Hvor er den flot. Lige mine farver
    Mvh Lone Morsing

  3. Ih hvor er den flot, og hvor er det sjovt at se den taske i forskellige stoffer!

  4. Jette siger:

    Det er vel nok en skøn taske – stofferne er lige til sol og sommer
    God Pinse

  5. Anonym siger:

    Nej hver er den lækker Helle🙂

  6. Anette siger:

    Hovsa – jeg kom til at være anonym :-)))

Skriv et svar

