Omsider blev A Tisket a tasket BOM HELT færdig!

Den har ligget i over 1 år før jeg fik taget mig sammen til at få den helt færdig……utroligt…men nu hænger den på vores væg over spisebordet!

Quiltningen er ikke som jeg egentlig ville have den, men gad ikke lægge så meget arbejde i quiltningen – fordi jeg bare ville have denne og de næste 4 andre UFOer væk….

Ja, ved godt jeg bare skøjter henover quiltningen, men så længe jeg kan holde ud at se på det, så går den!!! Og det kan jeg godt….den er ikke flot nok til en udstilling, så der kommer den heller ikke! Ha ha😉

Men her får I alle de 12 blokke at se igen – rigtig søde motiver – og så er der igen noget varieret at se på væggen! Juli og December blokkene er ændret fra originalen!

 

 

 

 

 

 

Nu er der jo heldigvis kun 4 UFOer der mangler at blive quiltet lige nu – og torsdag kaster jeg mig over kalender BOM og den bliver freestyle quiltet all over det hele😉

Og efter dem, har jeg nogle flere UFOer der mangler at blive syet færdig til færdige toppe…så der er rigtig gang i syværkstedet – så lad os endelig håbe på regn resten af ugen!

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Omsider blev A Tisket a tasket BOM HELT færdig!

  1. Hej Helle, hvor er den blevet flot, ja sådan er det somme tider, når der er så meget andet vi også vil lave….😉

    • Kirsten Bøttcher siger:

      Hej Helle
      Den blev da rigtig flot. Håber du gemmer det mukke mønster🙂
      Knus Kirsten

  2. Ih, hvor er den blevet sød! Tillykke med resultatet!
    Jeg har gemt mønsteret, så måske en dag……….

  3. Jette siger:

    Hvor er den blevet flot – jeg håber også en dag at få overskud til at sy den ;o)

Skriv et svar

