Færdig Cat BOS – mathildes eget tæppe + QUIP 2011

Så blev den heeeelt færdig🙂 Så fin Mathildes nye tæppe er…mon hun vil værdsætte det?

Er så glad for det…. det blev rigtig fint. Se lidt af bagsiden her…blot noget billigt Outlet stof fra Langeskov…

Nu mangler jeg kun 3 quilts at quilte…det går da fremad :-))))

Her lørdag var jeg til QUIP på Otterup Bibliotek – desværre havde vi fået anvist et ellers dejligt rum – og ikke i selve biblioteket hvor de andre kommer. øv altså..så naturligvis kom ingen andre forbi der ikke i forvejen kender til QUIP…øv
Til næste år vil jeg altså booke et torv i Rosengårdscentret eller BILKA i Odense….så kan vi da komme ud blandt folk..altså!

Nå men vi havde det super hyggeligt alligevel…det har vi jo en evne til…har man sytøj så går snakken helt af sig selv🙂 Her følger lidt fotos fra dagen:

This slideshow requires JavaScript.

Her søndag vil jeg hygge mig med at sy Hannes DHU – 2. del – er du også med?

Her ser du min 1. del:

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Færdig Cat BOS – mathildes eget tæppe + QUIP 2011

  1. Det er jo et helt kunstværk, du har syet til Mathilde! Det skal nok blive hendes yndlingssted.
    Jeg syede for mange år siden et lille kattetæppe til min søsters kat Sille. Sille blev 16 år, og hun lå aldrig på, andet når hun lå i sofaen! Gæt lige, hvordan tæppet så ud efter så mange år, og så mange ture i vaskemaskinen!

    Ærgerligt, der ikke var flere, der lagde vejen forbi Otterup Bibliotek! Dit initiativ til næste år lyder rigtig spændende! Måske man skulle deltage der?

    Knus, Annelise

Skriv et svar

