Er i gang med at quilte kalender tæppet

I dag startede jeg så på at quilte mit kalendertæppe som jeg håber at nå at få færdigt til onsdag aften….det skulle kunne nås, da jeg er delvis halvvejs med tæppet i dag…

Imorgen quilter jeg de sidste 6 mdr og dernæst skal jeg have quiltet stolperne med noget filigran gren mønster agtigt….håber jeg kan finde det motiv jeg gerne vil quilte eller noget der ligner….og så skal jeg tegne navneskilte rundt om alle månederne og sæsonerne og disse skal også quiltes – og slutteligt quiltes motivquilting på de brede borte…tror det bliver super flot når det bliver færdigt…glæder mig til at se det færdige resultat.

Her ses bagsiden:

Vi ses på onsdag🙂

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Er i gang med at quilte kalender tæppet

  1. Hvor er det sødt, Helle! Du får da godt nok produceret en masse.

    Er det et vægtæppe?

  2. 2ne siger:

    Lekkert teppe🙂
    Flotte stitchery.

  3. Helle siger:

    Takker…. ja det er vægtæppe og pænt stort….🙂

    Knus, Helle

  4. Mette Olsen siger:

    Du er så dygtig Helle, det er så flot det du laver ….

Skriv et svar

