Fødselsdagsgave til min far

Min far har fødselsdag i morgen og ønsker sig en ny sofapude samt en brødbakkeserviet.

Så det skal han da få! Syede en pude i forgårs af nogle smukke stoffer der matchede flot i hans stue.

Puden måler 40 x 40 cm og er efter eget design. Bagsiden er med amerikansk lukning – dvs. uden lynlås.

Og i går fik jeg brødbakke servietten færdig.

Modellen er syet efter mine krusbrikker, hvor jeg går ud fra en 9 patch men så blot samler den anderledes og undlader 2 smalle stykker – som kasseres.

Her ses bagsiden af servietten:

Servietten måler 25,5 x 33,5 cm

Hav det dejligt til vi ses igen🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Fødselsdagsgave til min far

  1. Tillykke med din far, det er da en flot gave du har kreeret til ham…..😆

  2. sigrid siger:

    Tillykke med farmand og rigtig god ferie i København. Jeg ved han bliver mega glad for gaven, hvor er de dog flotte de 2 ting du har lavet til ham. Jeg starter min arbejdsuge i aften og får ikke lavet rigtig noget pw, vi har nemnelig klippet hæk de sidste par dage. Knus og på gensyn snart
    Din Sigrid.

Skriv et svar

