Blomsterhaven og Mathildes hang til kurve

Ja, med det kedelig vejr vi har for tiden så må vi bringe blomsterne ind i stuen og så er det med at gå i gang med at få min UFO færdig, min blomsterhave, som jeg startede på i 2008.
Nu har jeg fået syet de første 3 rækker færdig og mangler så kun 6 rækker samt at gøre kanterne færdige med halve sekskanter og jord(brune kanter).

Tæppet skal nok blive super flot og glæder mig faktisk til at få det færdigt.
Det tager jo tid, da alt er syet over pap i hånden.

Og så har Mathilde jo hang til kurve af alle slags..hun skal bare ned i alle kurve.
Da jeg var ved at sy på en kurv til vores nabos mor, Marianne, så skulle Mathilde absolut prøve om hun kunne være i den, selvom bunden endnu ikke var syet på. Skøre kat altså🙂

Og en anden kurv som netop er blevet hevet frem fra gemmerne, og som min mand bruger når han skal have en masse ting med ud i haven (når solen en stjælden gang skinner!), skulle Mathilde også prøve at ligge i…hun har sovet i den i de sidste 2 dage.

Håber alle får syet en masse – det er da en sommer vi sent glemmer – for aldrig har jeg været så kreativ i denne regnfulde sommer….normalt får vi jo ikke syet særligt meget når man er ude og nyde det skønne sommervejr….

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Blomsterhaven og Mathildes hang til kurve

  1. En fin og anderledes blomsterhave. Glæder mig til at se den på “jord”.
    Der er jo noget med katte og kurve OG katte og quilts. Og kan det så kombineres er det skønt🙂

  2. Meget smuk blomsterhave du der har gang i, glæder mig til at se den færdig…..😆

  3. Jane Olsen siger:

    Sikke en skøn blomsterhave – den version har jeg aldrig set før – endnu et projekt jeg gerne vil lave :o) Og “kurve-Matilde” – ja hun er jo bare dejlig……
    – håber det snart bliver sommer hos dig :o)

  4. Lynette siger:

    Hello from Florida. 🙂 Your garden project is pretty and interesting. Mathilde is very funny in the fabric basket. Don’t you just love cats?

    • Helle siger:

      Hi Lynette🙂 Thank you for your sweet comment. Yes, cats are the best pets and Mathilde is so cute and sweet and love to sleep on all the quilts I made🙂
      Have fun in Florida.

Skriv et svar

