Hannes sommer DHU – dækkeservietter

Så er der lidt nyt fra mig – her har længe været meget stille på bloggen, men har heller ikke fået lavet så meget patchwork, fordi jeg mest har hæklet på noget til en veninde, som jeg først kan afsløre sidst på måneden. Jeg har ind imellem jo fået syet lidt over pap og også fået færdiggjort disse 4 dækkeservietter, som jeg valgte at lave ud af Hannes Sommer DHU – fik dannet et lidt anderledes mønster ud af de blokke som Hanne havde designet og er egentlig rigtig godt tilfreds med resultatet.

Bagsidestoffet er fra Outlet i Langeskov🙂

Dækkeservietterne skal udstilles sammen med andres færdige DHU – på Patchworktræffet i Odense her den sidste weekend i august. Og bagefter skal servietterne foræres væk til vores venner, som har været så venlige at lade os låne deres bil, mens de er på ferie i 14 dage.

Dækkeservietterne er håndsyet og maskinquiltet og de måler 30 x 40 cm.

Nu her de næste 14 dage inden træffet, der skal jeg have færdigquiltet et puttetæppe, der skal afleveres på træffet i Odense og ellers nå at lave navneskilte for dem der medlem af patchworkgruppen på 24.dk – så vi alle kan have et navneskilt på og dermed nemmere genkende hinanden til træffet.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

