Rejseklar

Nu er jeg ved at være rejseklar til vi skal en tur sydpå i næste uge.

Min mor er netop hjemkommet fra Montebello i Spanien efter 3 ugers genoptræning og har købt denne flotte pengekat i ægte skind og i patchworklook. Er den den ikke bare flot?

 

Her vises henholdsvis for- og bagside af tasken, som I kan se har en masse dejlige rum til opbevaring af pas, boardingpas, valuta og andre vigtige papirer til rejsen.

Vi glæder og rigtig meget til atter at gense Sardinien, hvor vi også var sidste år, men ikke nåede at opleve helt færdig. Vi er kun væk 1 uge af hensyn til vores kat der passes af naboen og det plejer også at gå fint. Mathilde kan ikke passes på et internat, hun går simpelthen i sultestrejke og er simpelthen så ked af det. Så derfor syntes vi det er bedst hun hjemme ved sig selv og med egen udgang kan hun jo selv bestemme ude og inde. Maria plejer at forkæle Mathilde, så vi ved hun er i trygge hænder.

Og så fik jeg også den søde babykjole med kyse færdig til barnedåb på søndag. Er så spændt på at se den søde baby i dette søde sæt.

Ellers så har jeg pakket lidt sytøj til at have med på turen, vil sy 2 dækkeservietter fra Kludemarie i flotte bali stoffer. Alt er klippet og der mangler nu blot at ries og syes sammen. Og det vil jeg gøre de dage hvor vi slapper af på sydens strand🙂

Og så er det jo snart træf og jeg glæder mig helt vildt til at blive inspireret af alt det nye der vises frem til træffet….håber nu jeg bliver helt klar til at gå hele lørdagen, for har de sidste 5 dage døjet med hold i nakke og nu i længden og har sk….ondt…øv.. Men skal til min massør her i aften kl 18 så håber han med nogle kiropraktiske greb og 1 god times massage kan få mine muskler til at makke ret igen. Vil jo også gerne være ferieklar.

Vi snakkes ved på søndag med nyheder og fotos fra træffet i Odense.

Ses vi? Jeg er at træffe ved Kirstens Quilt lørdag ml. kl. 13 og 13.30

Mange knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Hækling, Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Rejseklar

  1. Rigtig god tur, Helle, hvor må det være dejligt, men jeg har altså også min ferie tilgode, så jeg glæder mig også…..😆

Skriv et svar

