Patchworktræf

Så er et veloverstået træf færdigt og jeg købte såmænd kun noget quiltevat med soya og bomuld, som skal bruges til babytæpper. Er da ret stolt over mig selv over ikke at have købt mere.

Jeg har taget en masse billeder og de kan ses her på min Picasa:

https://picasaweb.google.com/patchworkstuen/TrFIOdense2011?authuser=0&feat=directlink

Ellers var det smadder hyggeligt at hilse på så mange dejlige patchworkpiger. Fik hilst på en masse jeg har mødt før og en masse jeg kun kender fra nettet. Så dejligt med så meget skønt samvær.

Her er lige et foto fra et minitræf, hvor vi fra Patchworkgruppen på 24.dk mødstes på Kirstens Quilt stand på træffet. Det var skønt at hilse på jer alle, piger….tak fordi I alle er så skønne og søde og rare mennesker🙂

Og så vil jeg pakke min kuffert. Vi ses efter vores uge på Sardinien🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Patchworktræf

  1. Inge C. siger:

    Hej Helle
    Det er simpelthen så inspirerende at følge dine skriverier, din begejstring for patchwork-kunsten og denne gang også de fantastiske fotos fra årets træf. Det er jo næsten som at være der selv!

Skriv et svar

