quiltedamer – udfordring

I aftes har jeg været til sycafe hos min sygruppe, som plejer at holde til hos KludeMarie.
Selvom butikken lukker, så vil sycafeen stadig fortsætte med de medlemmer der er. Og vi er 10 piger der nu har ses jævnligt i 3 eller er det 4. sæson? Kan snart ikke huske det, men vi har i hvert fald kendt hinanden længe nu.

Jeg syntes pigerne trængte til en god gang udfordring, og da jeg til quiltefestivallet i Middelfart i foråret, købte et panel med de skønneste quiltepiger, syntes jeg at alle piger i sycafeen skulle have 1 quiltedame hver og af den må man selv bestemme hvad man vil lave. Eneste betingelse er, at jeg skal se det færdigt og at det kommer på bloggen her.

Tidsfristen er inden sæsonens udløb i foråret 2012.

Jeg selv har reserveret en hel særlig dame, der næsten ligner mig op af dage – og nu skal jeg lægge mit hoved i blød og finde ud af noget virkelig originalt at bruge denne ene lap til!

Og forresten så holder KludeMarie ekstra åbent i næste uge, da hun stadig har massevis af dejlige stoffer tilbage. Og hun sælger dem alle til 50 kr pr meter….mindstesalg er kun hele meter. Alle andre varer, incl. Fat Quartes er halv pris. Marti Mitchell er ikke nedsat!

Tjek for åbningsdage og tider på hendes web: http://www.kludemarie.dk/

Gå ikke glip af et godt køb – og hun har mange super smukke julestoffer tilbage..bl.a dem som jeg syede det smukkeste juletræstæppe af. Se toppen af min blog.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til quiltedamer – udfordring

  1. marianne Christensen siger:

    Hej Helle. Det lyder som en god udfordring…venter spændt på hvad resultatet bliver! Hilsen MarianneC

Skriv et svar

