Babytæppe

Jeg er i gang med at at sy et babytæppe til vores venner, der nedkommer med en lille pige her sidst i oktober/start november. De ønsker farver i lilla, turkis og grønne nuancer – bare ikke pink og rosa.

Så dette tæppe var hvad jeg så er i gang med nu, og nu hvor topstykket er færdigt, skal jeg lige have vasket mellemvattet, som er noget soyavat, der er allergivenligt og meget åndbart og blødt + lækkert! Og så skal tæppet gøres klar til quiltning på maskine og have lukkekant på med de samme striber som i stolperne.

Det søde turkise børnestof, der er brugt i trekanterne på siderne, skal også bruges til hel bagside på tæppet. Og stoffet er fra KludeMarie.

Nu vil jeg gøre mig klar til at gå ned og sætte mit kryds – jeg stemmer som altid S og jeg giver personligt min stemme til Helle så vi kan få skiftet den regering! På tide at andre prøver at rette Danmark op.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

