Quilt Along med stjerner og dresden plate

Her om 2 dage, starter der en ny quilt along hvor man skal sy 12 stjerneblokke og hvor der skal bruges 16 Fat Quarters og noget metervare til et stort tæppe.
Se mit link ude i højre kolonne for denne FQ stars quilt along.

Jeg kunne ret godt tænke mig at være med og har derfor fundet stoffer frem – mine regnbueisstoffer – og fået suppleret med lidt flere billige stoffer fra KludeMarie.

Der skal sys 1 blok hver 14 dag så det går da rimelig tjept.

Og så vil jeg i dag lige have den sidste dresden blomst færdig på maskine – det skal applikeres – afslører ikke hvad det skal blive, da det skal være julegaver.

Kan I nu alle have en god søndag? Husk at nyde den kommende uges super gode vejr. Det bliver det sidste sommer vi får i år.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Quilt Along med stjerner og dresden plate

  1. Hvor er de skønne de stoffer du har fundet frem, det glæder jeg mig til at følge…..knus

  2. Glæder mig til at følge din regnbueis🙂

Skriv et svar

