Bloggers Quilt Along

English text – please scroll down

Jeg lærer det aldrig…..at begynde på nyt ustandselig…!

Men jeg er blevet sådan fristet til at være med på hele 2 forskellige Quilt Alonger – også en slags BOM (Block of the month).
Den ene, Bloggers quilt along, vil jeg lave kun i Kaffe Fassett stoffer og det tæppe får min mand når det er færdigt!
Det andet tæppe, er en stars quilt along, som jeg har beskrevet om i et tidligere indlæg. Det er mit eget tæppe! Og den første blok kommer i morgen..juhuuu🙂

Men her ser I Steens første blok til hans tæppe – rigtig sød syntes jeg.

Baggrundsstof er doneret af Yvonnes – rigtig lækre Kaffe Fassett look alike “salt og peber stoffer – men blot fra Indien. De er virkelig flotte. Vil bruge 2 forskellige brunlige nuancer til tæppet. Det bliver så flot🙂

I finder linket til Blogger Quilt Along ude i højre kolonne.

Knus fra Helle

I never get learned! I had done it again!

Yes, joined another great quilt along from Blogger – must sew a quilt for my dear husband, Steen. He´s just in love with Kaffe Fassett fabrics, and he has buy all the KF fabrics for months ago. He loves colors. So this quilt is for him. And the other quilt along; stars quilt along, is for me – in chocolate, strawberry and vanille colors..great fabrics. 

Here´s the 16 finish squares before sewing it together:

And after sewing all the squares together I´ve got a fabolous block.
The background fabric in brown is a look a like salt and pebber fabric – from India! 

Thank you to Sherri McConnell for a great block.

Hugs and quilt from

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Bloggers Quilt Along

  1. Det bli’r bare flot….

Skriv et svar

