Ny blok – blot over pap

Så fik jeg alligevel syet mig en ny blok i stars quilt along – og denne gang passer målene helt perfekt. Jeg valgte at tegne den op på kardus og sy den over pap – for at sikre at målene denne gang bliver 12,5 inch incl sømrum. Og det lykkedes.

Nu skal jeg blot have pillet pappet ud.

Den blev da ganske god ikk?

Det maskinsyede stykke vil jeg gemme lidt, til jeg har syet alle blokke færdige. Og det stof der er tilbage, vil jeg bruge på at sy blokken størrer, a la Round Robin. Så ender det forhåbentlig med et vægtæppe.

Nu vil jeg gå op og sandwishe mit efterårstæppe med skovens dyr i efterårsfarver – og komme i gang med at quilte det her i aften. Skal jo nyde det dejlige vejr i dag udendørs.

Hav en skøn søndag.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Ny blok – blot over pap

  1. Jamen hold da op hvor det går….den er bare flot…..😆

Skriv et svar

