Blok 1 er færdig i Stjernevrimmel Puttetæppe

Så blev den første blok færdige ud af 12 udvalgte blokke som jeg vil sy til et puttetæppe.

Jeg valgte Milkmaids star som den første blok og som er meget enkel og nem at sy. Alle blokke måler 20 x 20 cm.

Tror jeg vil sy et tæppe til mig selv også…bare med alle 24 blokke og med en lidt anden opstilling, end originalen. Har længe været på udkig efter stjerneblokke til papsyning til et sengetæppe – kun holdt i blå, gule og guld farver.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Blok 1 er færdig i Stjernevrimmel Puttetæppe

  1. Anette siger:

    Det ser mægtig flot ud – men men men Helle – var det ikke noget om at du ikke måtte starte flere projekter ;-)))))

  2. patchworkstuen siger:

    haha Har jeg virkelig sagt det? Man skal ikke tro på alt hvad jeg siger.
    Men min mand er nu også bekymret.
    Jeg kan bare ikke lade være..er ganske enkelt fortabt i patchwork! Aldeles og slet afhængig!

Skriv et svar

