Stjernevrimmel blok nr. 3

Så fik jeg omsider 3. blok – en pinwheel square – færdig til puttetæppet og den er nok ikke den mest heldige blok jeg til dato har syet…stofferne er frygtelige og farverne ligeså…lilla og rødbrun..hvordan kom jeg dog på den idé at sætte de farver sammen??? Nå men resultatet af det modige farvevalg ser I her:

Ja, når Kaffe Fassett kan, kan jeg vel også? Selvom jeg syntes jeg måske bare skulle have begrænset mig lidt og måske have undværet lige den hæslige grå med de farvede blomster på…..ugly altså!

Og så glemte jeg da lige at vise jer blok nr 2 i vores sengetæppe – den kommer her – igen designet i stofsammensætningen af min mand🙂

I går fik jeg ellers lige hurtigt syet en sofapude til vores gode ven, der fyldte år og som sidste år fik det orientalske tæppe….Den blev nu ret flot.

Den er freestyle quiltet på forsiden med soyavat bagpå stoffet og bagsiden er med amerikansk lukningen – uden lynlås!

Nok ikke helt let at se den amerikanske lunkning – men den er der altså!

John blev glad for puden!

Nu skal jeg så have ordnet hjemmeside hos Ellen her de næste par dage og så står den på færdig taskesyning i weekenden og måske når jeg også at sy vores egen sengetæppe blok i stjerne nr. 3 – en pinwheel square!

Hav det dejligt.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Stjernevrimmel blok nr. 3

  1. Hvor er de flotte, også puden…..

  2. Marianne siger:

    go’ mor’n Helle

    Super flotte blokke ….. og puden – forstår godt modtager blev glad ….
    Go’torsdag til dig og dine ♥
    Marianne

  3. Hanne-patch siger:

    Hold da op hvor får du syet mange flotte ting.
    kh hanne

Skriv et svar

