Dagens pligter

Jeg har altid en TO DO liste jeg gør hver dag når jeg står op
..næsten som det daglige fix/morgensmøgen, der ikke har været tændt siden 2003😉
Men jeg har en liste over hvad jeg skal tjekke af nyheder…og altid i rækkefølge;
1. min indbakke/mails – har mange forskellige, så det tager lidt tid ;-)))
2. facebook – alle opdateringer
3. og så skal jeg læse alle mine blogs jeg følger med på..bruger google læser, hvor jeg har gemt alle links på mine foretrukne blogs om patchwork, som jeg gerne vil følge med i når der kommer nye indlæg…..google læser er fantastisk nem og overskuelig….
4. og så tilsidst læser jeg dagens indlæg på 24.dk´s patchworkgruppe – så får jeg let et par timer til at gå med det :-)))
5. Og så arbejder jeg lige et par timer mere på Ellens Patchwork med at redigere billeder. Ikke et ord om at jeg lever og ånder via min bærbar :-))))

Om hvornår jeg får syet? Fik een af mine Facebookvenner, Inge, spurgt mig om…

Naturligvis om eftermiddagen og aften. Sådan får man en dag til at gå!

Og nu her i eftermiddag skal jeg op og sy denne juledækkeservet færdig – den mangler at blive lagt med mellemvat og bagsidestof og så quiltes og have lukkekant på.

Selve engleblokkene i logcabin er syet i 2007 og stofferne er fra dengang jeg boede på Falster, fra Bente Ting – altså kun englestofferne. Jeg havde ikke noget mål med de 6 blokke og ikke noget mønster – men så fik jeg her forleden dag tegnet en model, efter min mand foreslog at lave en jule dækkeserviet for 2 – sådan een der dækker vores lille spisebord, når tillægspladerne er væk. Så det gjorde jeg og en UFO er herved ved at være udryddet!

Knus og hav en god dag her fra

Helle

 

 

 

 

 

 

 

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Dagens pligter

  1. Nej hvor sjovt, sådan gør jeg også og har også gemt den gamle blog fra google til at se efter nyheder fra jer alle sammen……

Skriv et svar

