Engle GIVE AWAY

GIVE AWAY ER NU LUKKET OG VINDEREN ER UDTRUKKET!

Jeg har nogle englestoffer, som jeg meget gerne vil give væk til een der er interesseret i at overtage dem. Jeg har haft dem snart i en evighed og jeg kan ikke i dag finde anvendelse til dem – dels fordi jeg har ændret smag og fordi jeg efterhånden har samlet alt for mange julestoffer!

Det er disse 3 forskellige stoffer som jeg giver væk:

Et panelstof med 4 felter af 37 x 37 cm – der kan blive til 4 puder hvis man bruger andet stof til bagsiden – men kan også bruges til et juletæppe eller til dækkeservietter. Hele stoffet måler 90 x 112 cm

Dette julemotiv stof er fra STOF AS og her er felter med både engle og klassiske julemotiver samt søde borte, som er anvendelige til at sy julepost, juledækkeservietter, krusbrikker osv. Stofstykket er klippet lidt i men måler ca. 120 x 98 cm

Det sidste stof der gives væk, er i samme serie fra STOF as og her er der kun gamle viktorianske engle motiver – ligesom de gamle glansbilleder. Er perfekt til at lave julekalender men også til krusbrikker, julekurve osv. Mulighederne er mange. Stoffet måler 60 x 112 cm

Hvad gør jeg så?

Hvis du vil deltage i denne give away, så skal du blot skrive en kommentar i dette indlæg om hvorfor du gerne vil vinde disse stoffer og husk at sørg for at jeg kan komme i kontakt med dig når vinderen udtrækkes.

Du skal skrive en kommentar senest  fredag d. 11 november kl. 12.00 hvorefter jeg vil finde en vinde ved tilfældig lodtrækning via http://www.random.org/

Knus her fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Annonce, Patchwork. Bogmærk permalinket.

10 svar til Engle GIVE AWAY

  1. Mette Olsen siger:

    Jeg har en sætter der lige trænger til at få opdateret søn gardian engel. Så hende voælr jeg Su noget til. Hin er alene med 2 små og ville have gavn af en gave i “utide”.
    Hilsen Mette

    Sætter = datter
    Søn =sin
    Voælr = ville
    Su=syhin =hun

  2. Hvor er de kære især den sidste….
    Knus og kram fra mig….
    Inge

  3. Engle og jul hører sammen, og det har en helt speciel betydning for mig, da jeg og min søster er de ældste tilbage i vores familie, så har vi jo skabt vores egne familier, men der er ingen “ældre” end os, og sådan har det været fra vi var 35 og 44 år gamle, vi er i dag 45 og 54.

    Jeg kan se mange muligheder i disse stoffer, og det kunne være skønt, at overraske min søster med et juletæppe.

    Mange hilsner
    Marianne

  4. tina lykke thomsen siger:

    Det ville da være helt fantastisk hvis jeg kunne vinde dem. Ved lige de skal bruges til lille ting på bordet og resten skal der laves noget ophæng af tænk hvis jeg vandt ihh jeg krydser finger
    Sødt af dig Helle at du vil give det væk
    Knus Tina

  5. De kunne da være skønne at vinde. Især de to sidste

  6. Pia Nielsen siger:

    Hvis jeg skulle være den heldige vinder af det sidste stykke stof ville jeg give det til min kære skoleveninde som jeg syr en del sammen med. Hun vil så gerne sy et Engletæppe til minde om sit lille barnebarn som døde nytårsaften for snart 2 år siden- kun 9 mdr.gammel. Hun har tit talt om det tæppe – men har ikke fundet stof som var egnet til det.

  7. Kirsten Bøttcher siger:

    Hej Helle
    Hvor kan du nænne det. De er da så kære allesammen. Lige noget for min datter
    Knus Kirsten

  8. Hej Helle.
    De stoffer er da bare smadder søde, jeg kunne godt tænke mig at lave nogen krusbrikker og evt. dækkeservietter, så de må helt klart være til mig. Mange hilsner Anne Grete

  9. Esther siger:

    Jeg forstår heller ikke, at du neænner det, for jeg har et pat stykker af dem, så lad ikke mig vinde.
    Knus Esther

  10. Pia Svendsen siger:

    Hej Helle. Jeg er vild med de to sidste stykker – tror det “bare” skal være dækkeservietter til gemalen og mig😉. Mvh Pia

Skriv et svar

