FQ Stars Quilt along 3 og en retteblok

Havde fuldstændigt overset at der var udkommet en blok nr. 3 i FQ stars quilt along – og derfor måtte jeg jo straks skynde mig at sy den her i dag…..her er den så – også en friendship star, men i en anden variation end blok 2.

Og så kom jeg også i tanke om da jeg så på blok 2, at jeg da vist der havde GLEMT at bruge den gule som baggrund i blokken…..hmmm…ikke at det gør noget, men syntes nu alligevel at det krævede en ny blok med den rigtige bundfarve i gult. Så det fik jeg lige syet i et rub.

Her ses den gamle og den nye blok:

     

Syntes det gjorde den hele forskel….men kom jo til at bruge den mørkerøde i stedet for den brune…Jeg var vist lidt træt i hovedet efter den første blok..men pyt.

Nu holder jeg fri resten af dagen i syværkstedet…min hjerne gider ikke mere symaskine i dag og vil meget hellere sidde og sy stjernevrimmel blokken færdig til vores sengetæppe.

Kan I alle sammen have en dejlig søndag?

Mange knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til FQ Stars Quilt along 3 og en retteblok

  1. Esther siger:

    Det ser spændende ud, det er jeg spændt på at se færdigt.
    Knus Esther

  2. Inge C. siger:

    Det bliver bare så smukt i de blå og gyldne farver. Det er altid sjovt og inspirerende at følge din kreativitet. Hvor får du altså lavet meget – mon du når alt det, du har på to-do-listen inden jul?

    • patchworkstuen siger:

      Tak Inge🙂 Nej, det når jeg med garanti ikke – især ikke nu hvor jeg har været syg i en uge og intet har syet overhovedet. Håber stadig jeg blot kan nå at sy mine forældres slumretæppe færdigt som jeg gerne vil give dem i julegave🙂
      Knus, Helle

Skriv et svar

