3. adventsgaver

Jeg har helt glemt at vise jer vores 3. adventsgaver.

Fra Ellens stoffer, lykkeposen, fik jeg denne gang:

Der er igen nogle katte – bare en helt lille version, og en julebort og en strimmel julestof med forfrosne snemænd🙂 Samt et stofstykke balistof med kaffe mocca tryk. Og igen 2 ruller dejlig sytråd og et mønster fra Pilar Design. Skønt indhold jeg sagtens kan bruge🙂

Fra min  mor fik jeg 1/2 meter lækker chokoladebrun meleret stof fra Fridolf Byggecenter i Rønne og en pakke juleservietter med engle på.

Og Steen fik igen en lille julebog – han blev virkelig glad for han elsker disse nisser.

Og så slutter jeg af med et frækt foto af den frække bandito, Mithra🙂

Knus og hav en dejlig uge fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i kæledyr, Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

