STATUS for 2011

Jeg har allerede nu gjort status for 2011, for jeg når ikke mere patchwork i dette år – siden vil blev forældre til Mithra, som lige skal over sit hvalpstadie før jeg får tid og overskud til atter at sy patchwork🙂

Men nu kan man da se min samlede oversigt over hvad jeg egentlig har lavet i dette år – og er ganske tilfreds med mængden og variationen af ting jeg har lavet.

Jeg er også i fuld gang med at opdatere min hjemmeside, Patchworkstuen.dk – mens Mithra får sin skønhedssøvn🙂 Hjemmesiden er voldsomt forsømt og det vil jeg nu prøve at råde bod på.

Men først lige min status for 2011:

Juletræstæppe i french braid teknik
6 kaffe krusbrikker
6 cafe krusbrikker
2 mugrugs til swap
8 kaffebrikker i skæreteknik
4 krusbrikker i skæreteknik
4 krusbrikker i skæreteknik
4 dækkeservietter/Annaka
2 krusbrikker
Kaleidoskop vægtæppe i Kaffe Fassett
Retro krusbrikker
Krusbrik swap i log cabin
Sekskants kaffebrik
Godbidstaske
Orientalsk tæppe
Orientalske krusbrikker
Grydelapper med kokke
Sykurv til haven
Marias tæppe
Kinahuse dækkeservietter

Japansk inspireret taske i sommerstoffer
Orientalsk syboks
Tisket a tasket BOM
Mathildes eget tæppe – CATBOS
Kalendertæppe
Slumretæppe til Anna
Sofapude med blomster
4 Krusbrikker i skæreteknik
DHU 4 dækkeservietter
Puttetæppe i Convergense
Farverig dobbelt dækkeserviet/løber
Babytæppe til Emma
Gribebold
Orientalsk sofapude
2 tasker i bordeaux stoffer
Dobbelt juledækkeserviet

 

Mange julehilsner fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til STATUS for 2011

  1. Hold da helt op, sikke en stor produktion, Helle! Det er godt nok flot!
    Tillykke med familieforøgelsen, samt rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle tre!
    Knus, Annelise

  2. Esther siger:

    Du milde, hvor har du været flittig. Ja, sådan et nyt familiemedlem kræver sit, tillykke med den. Hvad siger Mathilde til konkurrenten ???
    Glædelig jul og Godt Nytår til jer alle. Knus Fra Esther

Skriv et svar

