Glædelig jul

Lige et sidste indlæg inden juleaften.

Jeg har jo glemt at vise jer den sidste adventsgave jeg fik fra Steen via Ellens Patchwork og fra min mor – og Steens adventspakke fra mig.

Fik et stort stykke vinrød bomuldsstof med guldhjerter på – ikke så ophidsende men glimrende til bagsider på grydelapper, foer osv. Så fik jeg et pænt stort stykke dejlige julemænd på stof og en strimmel julesokker og et stofstykke med flere katte. Så har vist snart til en pæn stor kattefamilie nu :-)Et mønster mere af en dækkeserviet som jeg havde i forvejen og så slutteligt 2 dejlig ruller sytråd. Glimrende ting for kun 25 kr *s*

Fra min mor fik jeg 2 hjemmestrikkede karklude og 50 kr til at købe en juleblomst. Den køber jeg i morgen i Bilka så den er helt frisk til juledagene *s* Og der lå også en lille æske orangepinde til Steen – dem elsker han.

Lakridspiberne er fra mig til min kære mand. Han elsker sød lakrids.

Så er det blot at ønske alle mine læsere en rigtig glædelig jul.

Håber I alle får nogle dejlige stunder og gode gaver og en masse lækker julemad/knas.

Vi skal blot holde jul, os 4 alene, jeg og Steen og hunden og katten. Stille og roligt og vi skal hygge os med god julemad og masser af juleknas.

Mange juleknus fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Glædelig jul

  1. Jane Olsen siger:

    Hej Helle!
    Også ønsker om en glædelig jul og et godt nytår her fra mig. Der kommer mange gode messer og træf i 2012, så mon ikke, vi løber på hinanden i løbet af året.
    Tak for hyggelige indlæg her på din blog, dem kan jeg godt lide at læse.
    Masser af patchworkhilsner
    Jane

  2. 2ne siger:

    WOW så lekre kalendergaver du har fått.
    Ønsker deg en fredfull og fin jul🙂

  3. Anni Heldgaard Bach siger:

    Det er dejligt at læse din blog, så også en glædelig jul og godt nytår herfra

  4. Kære søde Helle, tak for at vi har kunnet følge med her på din dejlige blog, både på den ene og den anden måde, og må I få en dejlig hyggelig juleaften med hinanden….. Vi ses måske et eller andet sted i det nye år, man kan jo ikke vide hvad det bringer, knus og kram fra mig…….😉

Skriv et svar

