Sy marathon dag

Så fik jeg tilbragt 10 dejlige timer i selskab med Sigrid og Lisbeth – og fik kun nået at sy halvdelen af toppen – det tager lidt tid at sy de baner. Men det er rigtig let at sy og kunne sagtens finde på at sy endnu et tæppe i det mønster🙂

Fik også quiltet en dobbelt dækkeserviet for to – men den må I vente med at se, for den fik jeg ikke taget billeder af og her følger nemlig også hele 11 fotos fra dagen i dag.

Lisbeth syer ikke patchwork – endnu – vi vil gerne lære hende det🙂 Men hun laver pergamano og er rigtig god til det.

This slideshow requires JavaScript.

Den smukke hvide kat på billederne, er Snehvide – hun er virkelig en smuk fin lille kat.

Nu er det godnat tid og jeg er træt – sov godt derude i blogland og tak for i dag🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Sy marathon dag

  1. Camilla siger:

    Sikke flot det ser ud. Du nåede da langt. Meget længere end jeg ville i hvert fald. Sov sødt🙂

  2. sigrid siger:

    Tusind tak for en herlig dag. Og tak for mønstrene, dem har jeg nu nærlæst og er (næsten) gået i gang! Glæder mig til næste marathon. Knus og god nat herfra.

Skriv et svar

