Store sovedag

Hold da op hvor har jeg sovet i går….stort set det meste af dagen væk….tænk at bare een symarathon med 3 personer ialt kan sende mig til tælling? Har ikke været øm i kroppen, det var mere i hovedet jeg var træt. I nat sov jeg 11 timer lige i træk! Og så skal vi tælle alle de andre timer med i løbet af dagen, som jeg har taget hist og pist🙂 Spørg mig om jeg føler mig udhvilet? Nej, er stadig træt *s* Og trods det har jeg gået en laaang tur på 1 time, som jeg plejer hver dag – og i dag heldigvis i godt vejr🙂

Nå men, her i fredags, fik jeg jo freestyle quiltet en dobbelt dækkeserviet færdig – og den vil jeg vise jer her. Mangler at få skåret den til og syet lukkekanter på. Det håber jeg at få tid til i dag.

Her er bagsiden hvor quiltningen tydeligt ses…..og desværre er der nogle steder hvor undertråden er lidt for stram, selvom jeg havde ændret på trådspændingen…ikke helt tilfreds med trådspændingen bagpå, men det må jeg øve mig på. Kan også have med hastigheden at gøre når man quilter….når jeg er lidt for hurtig, så syntes jeg at den laver det nummer. Men det var sjovt at quilte i hjerter. Herunder ser i forsiden🙂

Hav en god søndag alle sammen🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Store sovedag

  1. Hvor er du bare god til at freestyle-quilte, gad vide om jeg får det lært!!!!!

  2. Jane Olsen siger:

    Hej Helle!
    Det kan godt være, at du er træt, men du får sørme også lavet mange fine ting. En rigtig sød dobbelt dækkeserviet.
    Go’ afslappende søndag til dig ;o)))

  3. Esther siger:

    Du kan bare det der med at free style quilte, gid jeg var lige så skrap. En flot dækkeserviet. Ha´en afslappende søndag, med din mand og dyr.
    Knus Esther

  4. Camilla siger:

    Sikke flot dækkeservietten blev. Fin quiltning. Du må have trængt til at sove🙂 God søndag til dig.

  5. sigrid siger:

    Hej kære! Vil bare lige hilse og sige at jeg har haft det nøjagtig lige som dig! Så måske er et halvmarathon mere fornuftigt…

    • patchworkstuen siger:

      haha det kan jeg forestille mig…vi er jo heller ikke vant til at hænge ud en hele dag og så når man snakker i døgndrift….vi tager lidt færre timer næste gang, min søde veninde🙂

Skriv et svar

