Bali puder og en meget fræk hvalp der driller katten

I dag fik jeg de 4 bali puder færdige, som skal matche tæppet, som I så tidligere i dag. Fortykkerne til puderne har jo længe ligget færdige, men har ikke kunne taget mig sammen til at få dem monteret….Men det fik jeg så gjort i dag – der er amerikansk lukning med lynlås og puderne kan let vendes efter behov.

De 4 dresden plate er syet i hånden over pap – og er af alle resterne fra den store bali quilt. De er så alle applikeret på det lyseblå balistof – på min gamle Pfaff Smarter.

Bagsiden er sat sammen af 2 forskellige balistoffer – ikke lige planlagt, men den anden halvdel af det lyseblå bali, kom jeg uheldigvis til at bruge på en dobbelt dækkeserviet som ligger klar til quiltning!… Så måtte jeg jo finde på noget andet…
Syntes faktisk ikke det gør noget, for de 2 farver klæder hinanden og den amerikanske lukning gør også at puden kan vendes🙂

Resten af aftenen hviler jeg mine overanstrengte skuldre..skal altså have sænket min maskine i bordpladen, så jeg kan sidde og sy uden at skulle løfte mine arme så meget! Må have hevet fat i min dygtige “møbelsnedker” mand og sætte ham i arbejde!

Nu vil jeg slutte aftenen af med et godt grin..var så heldig at filme Mithra i gang med at drive gæk med Mathilde…Han er altså så fræk den hvalp! Men heldigvis kan Mathilde sagtens forsvare sig..men sur blev hun nu altså her *g*

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i kæledyr, Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Bali puder og en meget fræk hvalp der driller katten

  1. Camilla siger:

    Jeg er helt vild med bagsiden på de puder. Det er fantastisk godt ramt med de 2 farver sammen. Skønne dyr du har dig. Griner.

  2. Rosa siger:

    Aiiiiiiii – du har fået hund!!!
    Hvor er den bare nuser;-)))

  3. Esther siger:

    En meget kreativ løsning, det ser godt ud med de to farver. ;-))))) det er ikke nemt at være en magelig kat, når der er en legesyg hundehvalp i nærheden, ren underholdning. Knus Esther

Skriv et svar

