Færdig Baliquilt top

Omsider! Færdig med toppen til min mor og Dan´s slumretæppe i balistoffer.
Her hængt op på langs på vores bogreol.

Nu skal den blot lægges til mellemvat og fleece bagside og gøres klar til freestyle quilt.

Er rigtig, rigtig tilfreds med resultatet. Og selvom dette tæppe IKKE er i mine farver, så syntes jeg alligevel den er flot. Hvis jeg skulle have den, ville jeg bestemt foretrække den enten i røde, lilla, pink, grønne eller gyldne farver…det er mere min farveskala! Fimsede pasteller, som jeg kalder dem her, er bare slet ikke mig!

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

7 svar til Færdig Baliquilt top

  1. Camilla siger:

    Tillykke med et super flot resultat!! Jeg kan nu godt lide de meget afstemte farver. Det kan jeg godt forstå du er tilfreds over. Så klap dig selv på skulderen, kig dig ind i spejlet og sig – Well done Helle. Sov godt.

  2. Birgit Nielsen siger:

    Utrolig flot :o)

  3. sigrid siger:

    Smukt! Tillykke med resultatet. Hav en god dag. Knus.

  4. Esther siger:

    Jamen, selvom det er fimsede pasteller, er den nu blevet flot og mon ikke modtageren bliver glad for lige netop den farveskala ;-)))).
    Knus Esther

  5. Jane Olsen siger:

    Jeg synes sørme også, det er super-flot. Du er bare sååååååå flittig.

  6. Anni Heldgaard Bach siger:

    Det er da et superflot tæppe, men jeg er også mere til klare farver. Du laver bare så mange fine ting.

  7. Rosa siger:

    Den farveskala er heller ikke min stil men uanset så er den superflot, Helle🙂
    Du får bare lavet så meget, så jeg er lidt misundelig;-)

Skriv et svar

