BentoBox klar til sammensyning

Nu er de sidste 6 blokke skåret og blendet sammen med de øvrige blendede..med min mands hjælp🙂 Det tog en times tid at blende alle sammen og bytte plads igen, igen – for at opnå den bedst mulige balance og hvor de samme stoffer ikke mødtes for tæt på.

Nu troede jeg at jeg omhyggeligt have valgt 36 forskellige stoffer, men desværre er der nu 35 – for en centrum firkant har jeg 2 af den samme- en beklagelig fejl..øv! Det havde jeg slet ikke set.

Nå men det gør nu ikke så meget – tæppet skal nok blive flot alligevel. Nu vil jeg her torsdag sy alle blokkene sammen til et topstykke – og så håbe at jeg kan finde noget stof der matcher til en bort – her på fredag, hvor Sigrid, Marianne og jeg skal rundt og besøge 3 patchworkbutikker i Odense og omegn.

Hvis jeg når at sy tæppet sammen inden torsdag nat, så skal I nok få det af se.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

10 svar til BentoBox klar til sammensyning

  1. Camilla siger:

    Det ser meget smukt ud. Rigtig god investering med den times bytten rundt. Meget flot blend med farverne🙂 Glæder mig til at se det syet sammen.

  2. Laila siger:

    Det ser rigtig godt ud, puha, jeg syntes altid, det tager lang tid at få blended rigtigt. Men du har fået et flot resultat. Jeg må da vist lige få kigget på BetonBox ;))

  3. Marianne siger:

    Hej Helle
    Negliger mere og mere hooked på at prøve Bento- boxen …
    Din er fantastisk smuk og smukt blended🙂 – go fornøjelse med sammensyning og turen i Odense og omegn
    Knus

  4. Birgit Nielsen siger:

    Helt utrolig flot – lige mine farver, glæder mig til at se det færdigt

  5. Det tæppe er du da sluppet rigtig godt fra. Hold op, hvor er det flot!

  6. Lappe- Grete siger:

    Dette blir så lekkert, fargene er så flotte! Og at du har brukt et midtstoff to ganger, er det bare du selv som ser! Med besøk i tre quiltebutikker kan det vel komme med hjem mer enn stoff til border……..
    Ha en fin dag, både på syrom og på handletur!

  7. Jette siger:

    Det ser vel nok spændende ud – smukke farver ;o)

  8. Rosa siger:

    Det er virkelig flot – jeg glæder mig til at se det (helt) færdigt:-)

  9. Anonym siger:

    Super flot

Skriv et svar

