Coffee for 2

Ja, så fik jeg min coffee for 2 færdig – en dobbelt dækkeserviet med kaffemotiv stoffer – den var kun tiltænkt som test – da jeg skulle prøvekøre et let og hurtigt mønster på maskine. Oprindeligt skulle det også have været 2 dækkeservietter, men da jeg har stakkevis af dem, syntes jeg de dobbelte dækkeservietter/løbere er meget smartere.

 

Både forside og bagside er jo pænt anvendelige🙂

Ja, så fik jeg da prøvequiltet på min Bernina og den quilter fint og stabilt…er rigtig glad for min nye maskine! Her er lidt zoom på noget at quiltningen:

I dag håber jeg på at have nok overskud og energi til at få syet min Bentobox sammen. Vejret er strålende og solen skinner fra en klar blå himmel.
Hav en smuk dag alle sammen.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

10 svar til Coffee for 2

  1. Camilla siger:

    Det ser godt ud Helle. Og flot quiltning også! Er vild med farverne i kaffe stofferne. Ja det er en af ulemperne ved at sy patchwork – man får hurtigt samlet til bunke af færdige projekter :> God solskins søndag til dig.

  2. Birgit Nielsen siger:

    Tak i lige måde. Utrolig sød kaffeserviet du har lavet og rigtig fin quiltning. Godt at du er glad for din nye Bernina. Jeg er meget spændt på at se dit tæppe syet sammen :o) Hav en dejlig dag :o)

  3. Ja det er godt nok quiltet flot, bare jeg kunne det, men jeg øver stadig……. Knus

  4. Rosa siger:

    Jeg er ret vild med bagsidestoffet – hvad er det for noget??
    Og så skal jeg snart se din bento-box færdig – glæder mig!

    Måske kan du gi’ mig et godt råd ovre på min blog ang. nogle ufo’er- jeg har en hemmelig give-away… schyyy….😉

    • patchworkstuen siger:

      hey hey…det er skam ikke bagsidestof, men stof til borten, min søde Rosa…der skal lilla fleece med prikker på bagsiden..det skal nemlig være mit nye vamset varme puttetæppe. Stoffet er forøvrigt fra kollektionen flower show fra Benartex. Jeg har set din give away og kigger på den i morgen og kommer med verdens bedste råd *g* Knus

      • Rosa siger:

        Jeg har brug for verdens bedste råd. Jeg skal altså bare ha noget færdigt, det er så jeg skammer mig over alt det arbejde, der bare ligger. Så alle råd er velkomne. Vi ses🙂

  5. patchworkstuen siger:

    nu er jeg her jo lige igen….troede det var min bentobox stof du snakkede om..haha…nååååå, det er jo bambus der er bagpå….billig metervare fra outlet fyn…købte en hel masse af det og har stadigvæk lidt tilbage🙂

    • Rosa siger:

      Jeps – det var bambus’en jeg tænkte på *ggg*
      Jeg sad lige og tænkte at det da var helt utroligt at man nu kan få fleece med den slags flotte tryk på! Billig metervare eller ej – det er bare flot!

  6. sigrid siger:

    Mega flot dækkeserviet, lige mine farver! Og din symaskine quilter bare helt perfekt – selvfølgelig med en dygtig styrmand ved roet!! Knus fra Odense M.

Skriv et svar

