Færdig Bento Box top

Så blev topstykket færdig…jubiiii🙂

Jeg er tilfreds..men…ville ønske jeg havde SET at en inderbort i ensfarvet lilla – garanteret ville have set hammer godt ud. Men jeg kan ikke pille op, for så har jeg ikke stof nok til borten…sådan er den bare! Jeg er skam også tilfreds med tæppet og skal så bare have en alm. lilla ensfarvet som lukkekant!

I morgen hos Sigrid, skal jeg hjælpe hende med at sandwishe hendes KLudeMarie Stjerne BOM quilt og så klarer vi lige min bagefter🙂 Lækkert….

Fra onsdag står den på et tæppe, som jeg skal sy for Ellens Patchwork…det skal nemlig med på håndarbejdsmessen – for at repræsentere nogle nye stoffer hun har fået hjem🙂

Knus og hav en god tirsdag🙂

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Færdig Bento Box top

  1. Birgit Nielsen siger:

    Hvor er den blevet flot :o)

  2. Camilla siger:

    Tillykke med et super flot resultat. Det er blevet lige som jeg havde det inde i hovedet :>

  3. Rosa siger:

    Den er altså blevet rigtig flot!
    Jeg tænker på, at hvis du nu ærgrer dig rigtig meget over at der ‘mangler’ en indre bort/kant, så KAN du jo evt. sy den på,- altså ovenpå, som en slags applikation. Før du quilter den, altså. Jeg vil tro at man skal kigge meget godt efter for at opdage det.
    Det er værd at prøve hvis du med dig selv ved at du altid vil ha’ den lille ærgelse over et meget flot tæppe:-)

    • patchworkstuen siger:

      Sjovt du foreslår det søde Rosa….I går fik jeg nøjagtig samme gode idé – og vil bestemt lede efter et flot lilla bånd på en 2-3 cm bredde og applikere det på….
      Tror altså det vil ramme det meget bedre ind🙂
      Knusser, Helle

Skriv et svar

