Sengetæppe til gæstesengen

For laaang tid siden – faktisk i 2008 – skar jeg stoffer til et sengetæppe til vores gæsteseng – i grønne og lilla farver. Og hver række har været pakket i små lynlåsposer – klar til syning….så mon ikke det er ved at være tid til at få det tæppe færdigt???

Her til formiddag gik jeg så i gang…..og har nu syet 4 rækker – der mangler 7 mere.

Meget, meget nem og hurtig at sy – har endda een mere i helt samme mønster – der skal de smalle stykker bare være i samme farve – rød – og resten af tæppet i forskellige røde farver…..det ligger OGSÅ klar til at blive syet sammen – også siden 2008! Hmmmm….

Nu vil jeg imidlertid lade symaskinen holde pause, og tage over og besøge min gode veninde, Sigrid – og lade manden min passe hvalpen!

Knus og god dag her fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i kæledyr, Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Sengetæppe til gæstesengen

  1. Camilla siger:

    Sikke flittig du er. Det sengetæppe bliver vist også fint. Man kan godt fornemme at du er glad for lilla🙂 Godt billede af hvalpen. Jeg håber du får en hyggelig dag sammen med veninden.

  2. Jane Olsen siger:

    Hej Helle!
    Det var dog et supergodt mønster, du der har gang i. Og skønne farver – lugter lidt af forår, ikke?
    Og dejligt billede af Mithra – det er virkelig afslapning.
    Rigtig go’ dag til dig.

  3. Morsomt mønster og flotte farger!

  4. Esther siger:

    Som altid fra din hånd flotte farver og et dejligt nemt mønster. Et meget fint tæppe Mithra har fået at slappe af på.
    Knus Esther

Skriv et svar

