Sol og farver

Jeg er ved at sy en model – til Ellens Patchwork – som skal med på håndarbejdsmessen i Middelfart. Syet i nogle af hendes nye mega flotte stoffer.

I må kun se en lille del af tæppet – resten må I vente med at se til messen åbner🙂

Jeg bliver altså i vildt godt humør af at sy i disse skønne farverige stoffer🙂

Knus fra systuen,

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Sol og farver

  1. Camilla siger:

    Flotte stoffer og super glade farver. Hvor spændende at se hvad det er blevet til.

  2. Lappe- Grete siger:

    Friske stoffer, spennende å se det endelige resultatet!

  3. Anonym siger:

    Sikke nogle skønne farver, spændene hvad det skal blive til
    Mvh Lone Morsing

  4. Esther siger:

    Det glæder jeg mig til at se, når jeg kommer på messen søndag.
    Knus Esther

  5. Jette siger:

    Flotte farver – ærgerligt at man ikke kan komme til messen og se det færdige resultat ;o)

Skriv et svar

