Københavner besøg

I denne uge har jeg været i København og besøge min far. Det har været 4 hektiske dage, hvor vi har haft fuld fart på.

I tirsdags var vi i Sverige, Helsingborg og shoppet lidt.

Der så jeg denne kjole i en butik – den gad jeg godt nok godt at eje.

Syntes påfugle looket er smadder flot. Om den ville klæde mig er nok så meget sagt.

Onsdag var vi ude og købe et nyt fjernsyn til min far – han har i mange år lejet et tv gennem DER og efter kanalerne blev digitaliseret her fra januar af, så var der rigtigt mange kanaler der røg ud- bl.a sverige, som han plejer at se Midt i naturen fra.

I Expert i Ballerup, fik vi en udstillingsmodel, et philips full HD 32″ til en rigtig god pris til 2500,- Et beløb min far kunne betale med sin folkepension.

Han er rigtig glad for sit nye tv – det tog mig også kun 2 år at overbevise ham om at et fladskærms tv var fremtiden🙂

Nu er han endda begyndt at overveje at få en computer…wow…men jeg tror ærligtalt ikke han vil lære at kunne bruge sådan een, for han giver tit udtryk for at ikke at kunne sådanne tekniske ting – selv en brugsvejledning nægter han at læse, fordi han i forvejen siger han ikke kan finde ud af det. Måske har mange ældre borgere det sådan – fordi de er sådan lidt bange for al den nye teknologi. Det kan jeg egentlig godt forstå kan være skræmmende. Men vil han have een, skal jeg nok lære ham at bruge den.

Min far bliver 82 år her til juli – han er meget frisk og rørig – i fantastisk god form.

Nu vil jeg se at få Ellens barnetæppe færdigt…det skal være helt færdigt inden på torsdag, hvor jeg skal hjælpe til med at sætte hendes stand op til Håndarbejdsmessen i Middelfart.

Du finder Ellens Patchwork på stand 208 – i hal C

Mange knus fra Helle

der ønsker en rigtig god weekend

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

