I gang med at quilte borten

Hmmm….at freestyle kruseduller derudaf på selve tæppet tog ikke så lang tid – og egentlig skulle borten også bare have været enkel, men det blev den så ikke, fordi mor her skulle eksperimentere med min nye overtransportør!

Flot bliver det nu, men kors, det tager jo lang tid!

Må bare sidde resten af aftenen og i morgen formiddag og quilte færdigt….

Lukkekanten tager jo ingen tid – og så skal der lige syes ophæng bagpå – og så skal der laves et mønster på modellen!!!! Alt skal være færdig inden torsdag eftermiddag!

Om jeg har travlt? Tjaaaaa…en lille smule måske?

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til I gang med at quilte borten

  1. Esther siger:

    Den glæder jeg mig til at se på søndag i Middelfart.
    Knus Esther

  2. Inge Lise siger:

    Bliver da også mere og mere småtrist over der er så langt til Middelfart, nå men så må jeg jo glæde mig over at have kort vej til Nordisk Træf i Ålborg!
    Glæder mig til at se billeder af de spændende ting, der bliver fremvist på udstillingen, og pas nu på ikke at blive for stresset Helle – du skal nok nå det hele.
    Knus Inge Lise

  3. Camilla siger:

    Det ser flot ud Helle. Håber du hænger ved, selvom det tager sin tid🙂 Jeg håber du får taget et billede af det, da jeg ikke har mulighed for at komme til Middelfart og se den.

  4. patchworkstuen siger:

    Det gør jeg…..på fredag hvor messen starter kommer tæppet online her på bloggen🙂 Også i detaljer🙂
    Knus, Helle

Skriv et svar

