Messen i Middelfart

I dag var jeg forbi håndarbejdsmessen i Middelfart – alene, for min mand gik tur ved stranden i nærheden med Mithra – mens jeg osede stande med garn og patchwork.

Jeg fik kun købt en Big Ball mohair nøgle – 400 gram – i skønne violette nuancer som skal blive til en flot bolero vest, som min mor skal strikke for mig…jeg kan nemlig ikke fordrage at strikke i mohairgarn🙂

Og så fandt jeg messens billigste limspray hos Mosters stoffer til kun 109 kr. Det var da billigt for en stor limspray.

Ja, det var alt jeg købte….fantastisk ikke?

Her er lidt fra patchworkudstillingen:

 

 

Hav en god weekend🙂

Lørdag skal jeg OMSIDER opleve Rasmus Seebach LIVE i Stadium Arena Fyn – ihh hvor jeg glæder mig – heeeelt vildt🙂 Mere om det på søndag🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork, Strik. Bogmærk permalinket.

3 svar til Messen i Middelfart

  1. Esther siger:

    Det var en billig messe, men det behøver jo heller ikke være lige dyrt hver gang.
    Knus Esther

  2. Anni Heldgaard Bach siger:

    Det er rigtig flot garn, men når du ikke kan lide at strikke af det, kan du så godt have det på? Jeg kan hverken lide at strikke eller bruge mohair eller uld. På messen var jeg lige ved at købe en kæmpenøgle fra Drops, men så, at der var uld i…..Til gengæld var det godt, at du havde skrevet, hvor den billige dåse lim var…det købte min datter Helle, for hun havde i forvejen læst din blog.
    God weekend

    • patchworkstuen siger:

      Ja, hvis jeg har en anden trøje under – så er det ok med mohair…. men i kontakt med huden..uff hvor det klør fælt..også uldgarn🙂
      Dejligt du også fik noget af det billige lim🙂

      Knus og også god weekend til dig🙂

Skriv et svar

