Offline på ubestemt tid

Min pc er gået ned igen! Og jeg orker ikke at reparere den i øjeblikket, da jeg er ramt hårdt af stress og trænger gevaldigt til en pause uden pc, facebook, blogs osv…

Jeg ved ikke hvornår jeg vender tilbage, men jeg er da til at få fat på via min mail – hvis nogle skulle savne mig ganske forfærdeligt🙂

Hav nu en dejlig produktiv sommer…selv håber jeg på igen at få mere overskud til at sy mere patchwork, men bestemt også at få tid til at begynde at meditere, hvilket er ret så presserende for mig pga min stress der øger konstant jvf. min ADHD.

Mange knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

9 svar til Offline på ubestemt tid

  1. Camilla siger:

    Jeg håber du finder tid til at meditere, og vender stærkt tilbage. Pøj pøj med at få den dumme stress til at gå væk.

  2. Lappe- Grete siger:

    Lykke til med å finne tilbake til ro og overskudd! Min erfaring er at det er mye god meditasjon på syrommet også!

  3. Anni siger:

    God bedring for dig, jeg kommer til at savne dig her og på facebook.

  4. Anonym siger:

    Det er trist at du ikke er på toppen, og jeg vil bare sige at jeg kommer til at savne din blog. Jeg læser dine indlæg næsten altid, og de giver inspiration, smil på læben og ind imellem også stof til eftertanke.
    Jeg ønsker dig god bedring og at du snart igen får overskud og virkelyst.
    God vind med meditationen – du er ikke alene om at kunne behøve det!
    Inge C

  5. Esther siger:

    God bedring til dig Helle. Jeg håber, at meditatinen vil hjælpe dig, til at får ro.
    Knus Fra Esther

  6. Maria siger:

    Kære Helle. Tænker at det da er godt for noget, at den pc ikke helt vil. Jeg har flere gange oplevet, at det giver god ro at være “fri”. Håber du får en god, rolig og energigivende sommer, men tid til både at meditere og sy! Maria

  7. Jane Olsen siger:

    Hej Helle!
    Ønsker dig en god sommer med ro i sindet. Vi mødes måske der, hvor alle vi “stofmisbruger” kommer ;o))))).
    Masser af solskinshilsner
    Jane

  8. Hej Helle
    Jeg håber du er i bedring nu efter den første uge, jeg kan godt forstå dig, og jeg vil også sige at man for tiden næsten er blevet FB narkoman, jeg er også begyndt at trappe det lidt ned….
    Jeg ønsker dig rigtig god bedring, jeg ved jo ikke hvornår du ser det, men jeg er også til at trlffe via mail og sms, hvis du har brug for en lille “Sludder”……

    Knus og kram fra mig…..

  9. patchworkstuen siger:

    Tak skal I have alle sammen for alle de dejlige og varme feedback.:-) Det har været dejligt med lidt pause fra både blog og især facebook. Nu har jeg også haft influenza i en uges tid og har det bedre i dag, lige bortset fra en omgang hekseskud, som jeg lige skal have behandlet hos min trofaste dygtige massør, Linde Massage i Odense. Han plejer at kunne fikse det på no time.
    Jeg tjekker min pc hver morgen for mails, så man kan sagtens komme i kontakt med mig.
    Mange knus herfra,
    Helle

Skriv et svar

