Slumretæppe i pastel balipops er færdigt

Omsider fik jeg quiltet min mor og Dan´s tæppe færdig. Har haft døjet med smerter i mine skuldre og derfor tog det mig så lang tid at få tæppet quiltet færdigt på maskine.

Men i går quiltede jeg den sidste halvdel af tæppet færdigt og fik sat lukkekant på. Og til filmen The Guardian, på TV2, fik jeg syet lukkekanten på i hånden🙂

I dag har tæppet været til fotografering, både inde og ude, dog var det noget besværligt at tage billeder udendørs fordi det blæste så meget.

Tæppet er rigtig flot og glæder mig meget til at det når til solskinsøen i næste uge sammen med de matchende 4 sofapuder.

Tæppet har en dejlig lyseblå fleece på bagsiden og alt er freestyle quiltet i eget design. Selvet fletmønsteret er fra en jelly roll bog.

Her følger nogle fotos fra tæppet.

Hav en god weekend allesammen.

knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

12 svar til Slumretæppe i pastel balipops er færdigt

  1. Anette siger:

    Nej hvor er det blevet godt, vildt flot.

  2. Jane Olsen siger:

    Sikke et skønt tæppe – super flot, Helle. Go’ weekend ;o)

  3. Carina siger:

    Super flot. Det kan de da kun blive glade for. Og alle de hjerter…….

  4. Anonym siger:

    Hej Helle, hvor er det et smukt tæppe, og sikken en flot quiltning, det ville jeg ønske, at jeg kunne

  5. Jette Dansøn siger:

    Hej Helle, hvor er det et smukt tæppe, og sikken en flot quiltning, det ville jeg ønske, at jeg kunne.

  6. Anonym siger:

    Hej virkeligt flot tæppe..bare det var mig, ja der kunne lave sådanne en quiltning virkelig flot..Så er det os dejligt a give en unik gave..os go weekent til dig Helle

  7. sigrid siger:

    NØØØØØJJ hvor flot!! Du kan bare noget med den symaskine, hva? Jeg er rigtig glad på dine vejne at resultatet blev så godt. Knus og god weekend fra sovetrynen.

  8. Kirsten Bøttcher siger:

    Hej Helle. Det bliver de glade for. Flot. God weekend

  9. Marie siger:

    Superflot quiltet – det blir de glade for!

  10. Camilla siger:

    WAUW Hvor er det bare blevet smukt. Super flot quiltning også. Du er ferm til at frestyle må jeg sige. Det bliver din mor da helt sikkert ellevild med. Håber din skulder bliver bedre.

  11. Super flot, bare det var mit🙂

  12. Lappe- Grete siger:

    Så flott teppet ble, og så fine, matchende puter di har laget! Liker også veldig godt quiltingen din, hjerter er alltid flott!

Skriv et svar

