Puttetæpper til 2 glade børn

I sidste uge fik jeg afleveret de 2 børnetæpper, som jeg havde syet til min kusines 2 børn. De vakte stor begejstring hos begge og selv på hjemturen, ville begge børn have deres tæpper over sig i bilen. Og om natten ville Malou sove med sit nye tæppe.

Det er så dejligt når det man giver væk, vækker så stor glæde. Så jeg syer gerne tæpper til min kusines børn, når de andre er slidt op.

Her ligger Oliver og leger med sine biler på sit nye tæppe🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Puttetæpper til 2 glade børn

  1. Anonym siger:

    Skønt når arbejdet bringer glæde

  2. Lappe- Grete siger:

    Det ser virkelig ut til at barna setter pris på de flotte teppene! Da er det morsomt å gi bort noe.

  3. Hvor er de skønne, både tæpper og børn…..knus

Skriv et svar

