Færdig miniquilt og riet løber

Så fik jeg en lille mini quilt færdig, som jeg brugte til at lave quilte videoen med. Den er blevet rigtig sød og ved ikke om den skal på væggen eller om den skal bruges som brødbakke serviet. Vi må se hvad behovet bliver!

Bagsiden ses her – også rigtig sød, pga den friske patchwork kant.

Ellers har jeg fået riet alle delene sammen til en ny løber, som skal være en gave her til Januar, hvor en god ven har fødselsdag! Her er de sat på min opslagstavle med nåle. Mønsteret er fra Quilt my design. Stofferne er alle rester fra det orientalske tæppe som jeg tidligere har syet. Nu skal det hele bare syes sammen. I midten skal der noget sort stof med guldmønster på. og det bliver vist også bagside – hvis der er stof nok.

Min uge starter med at jeg skal have købt mig en Bestå reol i IKEA her mandag – den skal huse alle mine Samla kasser, også fra IKEA, som jeg bruger til at have mindre stofstykker i + Fat Quarters. Samt sy tilbehør osv osv..Bliver så godt at få det hele samlet i een reol! Ro og orden i tingene er et must for mig som ADHD´er. Reolen koster kun 700 kr og måler hele 120 x 192 og er 40 cm dyb. Har målt at Samla kasserne godt kan stå i den.
I skal nok få et billede af den færdige reol med indhold i🙂

OPDATERET! Vi prøvede med samla kasserne i Bestå reolen og den passede faktisk slet ikke så godt som jeg havde målt…..så vi ledte efter en anden reol, der udnyttede pladsen endnu bedre og fandt denne:

 

Og så kostede den kun 99 kr  – så vi købte 2 og har nu plads til 48 af de små samla kasser til 10 kr stk. – perfekt! Så sparede jeg lige 500 kr🙂 Vi samler dem først i aften, da vejret er alt for godt til at være indendøre og knokle.

Kan I alle have en god uge derude i quilteland?

Kram fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Færdig miniquilt og riet løber

  1. Inge siger:

    Den blev vel nok flot med den fine hjerte quilt, og sikke et løber, wau…..
    Ja det er en dejlig reol, det bliver godt Helle…..knus

  2. Lone Morsing siger:

    Flot quilt du har lavet. Du bliver helt sikkeret glad for din nye reol, den har jeg også på mit syværelse. Og har dem også med låger på i min udestue.
    Mvh Lone

  3. Spændende projekter, du har gang i. Ikea er guld værd til at skabe orden for små penge. Glæder mig til at se reolerne….

Skriv et svar

