Steens nye herreværelse og en ny efterårsquilt

Steen har fået sit eget værelse – lige ved siden af mit – og tænk i dag sagde han: “jeg har ikke haft mit eget værelse siden jeg var barn”! Så det har han altså nu…sit helt eget, fyldt op med bogreoler og proppet med alle hans elskede bøger om åndsvidenskab og andre okkulte emner. Her kan han slappe af med gode venner og ryge sine smøger med åbent vindue og lukket dør🙂 Rart han slipper for at stå udenfor til vinter i 10 graders frost og få forfrysninger i fingrene. Han er stadig i fuld gang med at indrette, så disse billeder er foreløbig midlertidige. Der mangler stadig at komme stereoanlæg op og hænge samt billeder. Og selv en hyldeplads har han lavet til sin lille Mathilde.

Og så er jeg i gang med en lille vægquilt i efterårsfarver. Selve midterblokken er blok 5 fra Gloriuos autumn party – og så har jeg fundet nogle flotte stoffer frem og lavet en quilt på 80×80 cm. Vil quilte alt muligt forskelligt, så den bliver lidt af en prøveklud. I midten i de hvide felter, har jeg quiltet små bobler – ret så flot effekt. Selve bladene, skal jeg quilte bladtegninger.

Nå, må se at få skiftet tråd til bladene🙂

Knus til alle jer derude.

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Steens nye herreværelse og en ny efterårsquilt

  1. Lappe- Grete siger:

    Det ser da riktig flott ut på rommene til dere begge to! Og deilig å få oversikt over alt, fra UFOer til de minste stoffbiter! Så kos deg og sy masse!

  2. Marianne siger:

    Super flot efterårsquilt🙂
    Og dejligt for Steen og Matilde🙂
    Knus

Skriv et svar

