Efterårs GIVE AWAY

Så blev det efterår og dagene bliver kortere, mørkere og koldere. Det er tid til at hygge indendøre og sy den skønneste patchwork.

Mangler du et efterårsprojekt, så er her muligheden for at vinde et stofpanel, med 6 søde efterårs have motiver. Motiverne måler 26 x 26 cm – og kan både bruges til sofapuder, dækkeservietter men også til et flot tæppe.

Det eneste du skal gøre, er at skrive en kommentar i feltet og skrive hvorfor du gerne vil vinde stoffet! Jeg trækker den heldige vinder her på mandag d. 1 oktober.

Men huske at hvis du skriver en kommentar uden at have en blog eller vælger anonym, at lægge et navn og en email – ellers kan du ikke deltage i konkurrencen – dem som har blog eller facebook profil, skal blot oplyse om det. Der forventer jeg naturligvis at der er en email eller anden måde at kontakte vinderen på.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

30 svar til Efterårs GIVE AWAY

  1. Monice Zinita Lauridsen siger:

    Jeg er vild med efterårsfarver og så er jeg også blevet farvetestet til at være en efterårspige, derfor skal jeg vinde dette stofpanel c”,)

  2. Anonym siger:

    Jeg skal da vinde,fordi at jeg så kan øve mig i frihånds quiltning.😉

  3. Birthe Jensen siger:

    Der skulle også stå hilsen Birthe

  4. Annie Buus siger:

    Hej Helle
    Først synes jeg lige at det er et godt tiltag du laver med din give away og så vil jeg lige fortælle hvorfor jeg synes at det er mig der skal vinde:-)
    Jeg har for nylig opdaget at jeg har en søster der bor på Sjælland med sin mand og to små piger,her i sommers har jeg haft dem på besøg og det var rigtig dejligt og det var som havde vi altid kendt hinanden,nu skal jeg snart over og besøge dem og så ville det jo være en god ide at sy noget Pw og tage med over til dem og hvad ville være bedre end nogle dækkeservietter,som de så kunne huske deres nye moster havde lavet:-)
    Knus Annie

  5. Tullia siger:

    En fordel at have haveredskaberne med ind, så sparer man et give den en overhaling før vintren kommer, og så er der mere tid til at sy🙂

  6. KIrsten Pedersen siger:

    Min søster bliver 60 til foråret og er en rigtig havepige. Hun har det dejligste drivhus, så kunne godt tænke mig at sy et tæppe el. til hende med disse dejlige motiver

  7. Lene siger:

    Det er et rigtigt flot stykke stof, og da jeg aldrig har vundet noget i en Give Away, ja så syntes jeg at jeg skal vinde det. Og stoffet skal bruges til dækkeservietter, til brug i haven.

  8. Mette Olsen siger:

    Jeg vil gerne vinde panelet. Det er fordi efterårsfarverne på panelet er så skønne og jeg vil kreerer nogle puder til vores sofa, som lige matcher de lækre varme farver.
    Hilsen Mette

  9. Karin siger:

    Det bedste ved efteråret er farverne naturen viser.

  10. Det vil jeg da gerne vinde til en smuk brødserviet, dejlige motiver, og så kan jeg sy den på min nye symaskine, og quilte samme sted….. Mange knus fra mig, vi ses vel på søndag i Køge..

  11. Tina Olsen siger:

    Hej Helle

    Jeg skal da selvfølgelig vinde stofpanelet, da de kunne være sjove at bruge i dækservietter eller grydelapper – desuden så kan der jo altid klappes lidt på stoffet inden det presses ind på lageret til den helt rigtige lejlighed🙂

    Mange sy-hilsner
    Tina

  12. louise hansen siger:

    Jeg vil rigtige gerne vinde det søde stof så jeg kan forsøge mig med at lave patchwork med store motiver.
    Hilsen louise

  13. Lappe- Grete siger:

    Så flotte bilder! Jeg vil svært gjerne vinne dem, for jeg er veldig glad i hagen min og koser meg masse med hagearbeid og jeg koser meg med bare å være ute i hagen, sitte der og beundre det som vokser og gror, gjerne med et sytøy i hendene. Hva vil jeg lage? Tror nok det vil bli et veggteppe, synes panelene er for vakre til å brukes under tallerkener.

  14. Anonym siger:

    Hej Helle
    Jeg må og skal vinde det flotte panel, blot fordi jeg elsker pw og pwstof og paneler.

    Hilsen

    Dorthe Blaabjerg
    dobla@mail.dk

  15. Dorthe Blaabjerg siger:

    Hej Helle
    Jeg skal naturligvis vinde, fordi jeg elsker pw og pwstof. Panelet er rigtig flot og 6 dækkeservietter passer lige til mit spisebord.

    Hilsen Dorthe Blaabjerg

  16. LisGraae siger:

    Det er noget af det sødeste stof jeg har set… Jeg ville rigtig gerne vinde det… Jeg ville lave et sødt ophæng til mit nye køkken…
    Mange hilsener fra Lis

  17. Lone Als siger:

    Det er et rigtig sødt stykke stof, som passer rigtig godt til min anden interesse, nemlig havearbejde. Så det må jo gå til mig, håber da jeg for gang skyld kunne være heldig at vinde i en lodtrækning. Hilsen Lone

  18. Jeg vil gerne vinde det smukke stof, så vil jeg sy dækkeservieter af det til min bror som er gartner.

    • mona sørensen siger:

      De vil være søde te kaffekrusbrikker..man vil altid bli i godt humør a de dejlige farver og motiver. hilsen mona

  19. Jane Olsen siger:

    Hej Helle!
    Det var dog en fin give away, du har der. Jeg vil da rigtig gerne vinde det superflotte panel. Det ville passe så fint til et ophæng, tror jeg. Go’ søndag.
    Masser af solskinshilsner
    Jane

  20. Anna Marie Oxholm siger:

    Hej Helle ingen tvivl, det er da mig der skal vinde. Jeg er vild med det stof. Jeg ser for mig, den smukkeste efterårsløber på mit spisebord. God søndag.
    Hilsen Anna Marie

  21. Lone Nygaard siger:

    Uha – jeg kan lige se det stof ville lette på min dårlige samvittighed! Den om at jeg burde ordne have istedet for at sy. Og Helle tak for alle dine dejlige input – du har en kreativitet der smitter.

  22. Jytte Pedersen siger:

    Hej.
    Jeg er “nødt” til at vinde, så jeg har noget at lave, nu da jeg er blevet ramt af en virus. Den hedder RKFS (Røven Klistret Fast til Stolen) og limer mig fast til stolen i flere timer ad gangen!
    Virussen rammer Quiltere, og symptomerne er at rengøringen hænger, syrummet roder, min røv er blevet følelsesløs og min hjerne kobler fra når projekter skal løses. For at spare andre quiltere fra at blive ramt af virussen, vil jeg gerne tage mig af stoffet. Jeg er alligevel ramt, så jeg hjælper gerne andre 🙂

  23. Chila siger:

    Jeg har førhen været glad for både efterår og vinter men efter at være flyttet i bolig som opvarmes med el er jeg ked af at vi nu har efterår og at vinteren inden længe melder sin ankomst. Øv øv øv. Og min lille Emil -en chinese crested – kan absolut ikke lide det kolde vejr.

  24. Lone Linnert siger:

    Jeg mener jeg skal vinde stoffet, da min store lidenskab er log cabin med midterpartier som små billeder.
    Jeg har syet tæpper hvor fokus er billederne og farverne i patchworkfelterne er bygget op omkring farverne i billederne.

    Min mormor broderede meget, og jeg har et skønt broderi, som hun aldrig fik i ramme, af en have i de skønneste efterårsfarver.
    Netop det billede ville indrammes så flot med disse billeder som er haverelaterede.
    Det kunne så passende være min gave til mine forældre, til deres guldbryllup efter jul.

  25. ingridib siger:

    Det var nydelige farger. Det kan bli forside til handleveske. Grønnsaker skal jo hjem fra butikken.
    Ingrid

  26. Ulla Larsen siger:

    Hej Helle! Det må da være mig der skal sidde og sy med dit stof, da jeg skal ind og have en ny hofte i nær fremtid. Så skal tiden gå med noget nyt.
    Hilsen Ulla

  27. Hei. Disse kunne jeg tenke meg å vinne, for da skal jeg sy puter til mine hageglade venner. Ser allerede for meg hvordan de blir🙂 Krysser fingrene for vinnerlykke :-))

Skriv et svar

