Min fars nye bordløber

Min far har et meget smukt sofabord, i noget ægte træ, jeg ikke lige kan huske hvad er – men det er smukt gyldent og han har næsten altid dug på, hvilket jeg syntes er synd og skam. Så derfor har jeg kreeret en smuk og enkel løber der passer til hans interiør helt perfekt. Denne kan så beskytte bordet og træsorten alligevel ses.

Tæt på quiltningen

Løberen måler 110 x 38 cm og er syet op i eget design – den grønne er fra stof2000 og den brune fra en sy og garnforretning i Ballerupcentret. I midten er brugt  Candybars fra Moda – Candybars er halve charmpack, dvs. 2,5″ x 5″. Bagsiden er der brugt den mørkebrune med prikker og der er tynd volumenvlies i og hele herligheden er freestylequiltet med hjerter, som efterhånden er mit foretrukne quiltemotiv – lige for tiden🙂 I midten med candybars, har jeg prøvet at lave en hjerte feathers og det lykkedes helt godt🙂

Glæder mig til at give ham den.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Min fars nye bordløber

  1. Inge siger:

    Uha hvor det går godt med din freestyle quiltning, det ser godt ud, den bliver han da glad for…..

  2. Marianne siger:

    smuk smuk🙂 og rigtig smuk freestyle quilt :)♥

  3. Lappe- Grete siger:

    Det bør da være en løper som en mann kan like! Fine farger og flott quilting.

Skriv et svar

